Tjingeling tingaling

God Kväll :)
Haft fullt upp idag känns det som. Vart i stallet, ridit o så. Med Emma & Scorpan, lång runda, skönt :)
Måste egentligen skriva ett svenska tal tills på tisdag i nationella men hinner inte nu för nu måste jag kolla igenom vad jag ska säga till juryn imon på UF-mässan. Ska alltså ställa ut vårt UF företag imon, Lokstallarna i Karlshamn kom och kolla! :)
Ska fota så visar vår monter imon eller tisdag/onsdag. :)

Lyssnar just nu på denna låten:

Haha, hur rolig är den inte, särskilt vid 1 minut och cirka 15 sekunder framåt när han i "tv'n" sjunger, Haha! ^^

Nej får väl slipa på vad som ska sägas till juryn imon och sedan packa ner det jag ska ha med mig :)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

lycka till med det om uf-mässan :) <3

2009-03-23 @ 10:39:39
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: RRR

hahah , tingaling ;P så klockren!

2009-03-26 @ 15:55:08
URL: http://larebecca.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0