1 oktober

God Dag!
Alwin sover sin förmiddags tupplur och jag har kollat på lite The Hills avsnitt på mtv.com osv :)
Har Alwin själv tills på fredag kväll då Ulrika och Majas mamma kommer på besök, men det ska nog gå bra :) De andra är på tävling i Moorsele denn helgen också, fast 4* denna gången :)

Helgen som var spenderades alltså också i Moorsele, Belgien. Gick bra för både Frida och Henk, några placeringar blev det :) Hjälpte Maja med hästarna på morgonen då hon var själv med 6 hästar, denna helgen har hon Henks 3 och Josefine har Fridas 3 hästar. Iaf jag hälpte henne på morgorna, eller hur man säger ? haha, fodra, mocka, vattna, hänga upp träns, sadlar, ut och gå med dem osv. Sen tog jag hand om Alwin palwin när de kom. 

Ja, och nu är jag som sagt själv med Alwin så flyttar in i deras hur i några dagar :) Bloggar mer ikväll, nu ska jag göra annat :)
Krm!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

låter lite mysigt :) SAKNAR DIG <3 när kommer du hem och hälsar på? :P <3

2009-10-01 @ 13:43:21
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0