Onsdag 23 september

Hahaha, jag skrattar så nästan tårarna rinner! Alwin sitter under vår sak där man torkar kläderna, efter tvätt ni vet. Är ju lite mörkt och msigt är under, som en kojja. Så sitter han där och har rivit ner lite kläder som han lägger över huvudet. Söta pojk! :D

Jaa, blev inget bloggat om helgen igår, kom annat ivägen.
Idag har jag och Frida iaf vart på IKEA, ätit svensk mat. KÖPT svensk mat! Ja och sen det vanliga man gör där, köper saker till hemmet. Åkte dit för att köpa "lås" till luckorna för Alwin har kommit på att det är väldigt kul att öppna luckor och pilla på det som inns där inne. Och lite till saker. Iaf när vi kommer till slutet och tror vi är färdiga kommer vi på att vi glömt ta det. Så himla tpsikt, vi pratade om det i början att man alltid glömmer det man egentligen ska ha och sen tar massa annat.
Jaa, sen hade de svensk mat, godis osv utanför. Där stannade vi oh köpte lite. Eller ganska mcket, om man jämför med vad alla andra köpte ^^
Lingon, eller Sylt Lingon som det står, köttbullar, lite svenskt godis som polly och snören, pepparkakor. Ja det var nog det jag köpte därifrån.
Mamma hade ju köpt med sig marabou choklad och svenskt lösgodis när de kom så det har jag ju kvar :P

Imon åker vi till Moorsele, Belgien, tävling. Fast jag, Henk & Alwin åker inte förrän vid 5 så hinner med en del imon med. Iaf så ska jag packa mina saker ikväll, handla mat, äta mat och blogga om helgen. Ka bli tufft men det får jag se till att fixa ändå :)

Nu ska jag in och ge Alwin lite mat. Hörs helt enkelt senare då :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

kan förstå att du saknar svenska saker :D saknar dig i massor jennie :( <33333333333333

2009-09-23 @ 18:09:53
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0