God Kväll


Hahah, så rolig bild. Ser ut om två telefonförsäljare. Kate som försöker lugnt övertala om vilken bra drink (?) (haha!) det är hon ska sälja och Josse .. likadant, men ja.. haha :D

Kate, Josse, jag, Chris & Frida! Hela FPH. Elr ja nästan iaf :)

Bilder sen i söndags.
Imorse mockade jagg som sagt 18 boxar! Shit, är inte lite det.. Kate & Bob va lediga o Christine skulle till doktorn. Så det va jag o Josse kvar. Men blev färdiga vid halv 11, ganska snabbt med tanke på 2 personer som fodrar, halmar, ger hö, blåser och såklart mockar 26 boxar.
Imon är vi hela en mer än vi va idag. 3 st alltså. Jaja, det blir nog bra o inte lika många boxar för mig att mocka iaf :)

Igår sov alla i mitt rum. Josse har nämligen flyttat in hos mig o chris mådde inte bra så va lika bra hon sov med oss ifall att..
O idag har jag hämtat Josse's kompisar på flygplatsen så lånar ut mitt rum/säng och flyttar ner hos chris ett par nätter :)
Så ska strax krypa ner jämte henne.

natti!


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAH! Men tack då! ;P

Nu har jag med testat sushi :D Fast det var ingen hit alltså :/

2010-01-21 @ 20:16:34
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Aa okej, nej jag tycker dom smakade likadant alla sorterna... jag tror det var riset som hade den äckliga smaken. Äh, kanske får ge det en chans till, fast på någon annan restaurang :)

Tack :)

Ja dom ställer ju en massa krav på en nu när man är hemma själv hela dagarna :P

Yes det är det ;)

2010-01-22 @ 14:59:48
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0