Sthlm

Tiden går så himla fort, vad hände?!

Igår var det grillmys med de gamla tjejerna, kul!
Idag har jag hunnit med en himla massa. Kört släp (backa med släp är inte min grej alltså - men det gick!), vart i stan o fixat färg etc till rummet, shoppat bikini bl.a. och tidningar inför morgondagens tågresa. Och tagit ut skrivbordet, nu har jag bara min säng kvar i rummet. Tomt. Skönt. :)

Imorgon 06.37 går tåget mot Stockholm. Träffa Holland-pinglorna som Jossan skrev på sin blogg. Ska bli så himla kul o träffa dem igen :D Är väl party o shopping som står på schemat. Tills på söndag.
Och på söndag blir det packa om väskan o dra direkt ner till Falsterbo och Horse showen! Grooma för Frida, gud vad jag längtar! Ska bli skitkul!! Ska ju bli gött väder me, kan inte bli bättre :)

Nej, om jag skulle packa färdigt väskan.. Inte alls kul o packa!
Hörs när vi hörs helt enkelt. Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

UPPDATERING och BILDER från storstaden och falsterbo, TACK!!!!! ;)

2010-07-15 @ 10:52:44
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0