Det är ingen vanlig dag

För ett år sedan väcktes jag med sång av min "holländska familj". Maja, Jossan o Christine. Såhär skrev jag då "Väcktes halv 8 av tre "pigga" tjejer som sjöng för mig, gulligt av dem! Fick paket också."
Gull!
Idag väcktes jag av min familj här hemma. Paket och sång. Frukost på sängen också.

Nu ska jag städa mitt rum, kalas ikväll för släkten och här ser det ut som en tyfon har vart. Okej, där överdrev jag. Men u get the point..

Lagade mat igår med.
Mumsigt! Slurpigt! Super gott!
Puss.

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hihihihihi!!! Grattis grattis grattis! Åh va kul vi hade det på din 19års dag i nederlandet :D

Och smaskig mat ser det ut som du lagat! Är det samma som vi åt här måntro? ;)

PUSS på dig girlie

2010-10-23 @ 20:22:56
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0