La Coruna

Hola! Kom tillbaka från Spanien och La Coruna igår morse, packade ur och städade lastbilen och sen flöt dagen på som vanligt. Och sen idag va jag ledig, så skönt! Sov ut, städat och packat om. Imon bär det av till tävling i Valkenswaard, dock inte långt dit, va kan det ta, kanske 40min? Gött iaf :)

Förra tisdagen vid 19-tiden lämnade vi van Astens gård och begav oss mot Spanien. Stoppade i Bordeaux, Frankrike sen vidare mot La Coruna. Jätte fint ställe!! Men tyvärr är jag ju halvt senil så glömde ta kameran me mig från stallet, så har bara bilder på hästarna i stallet.
Men tog två bilder från deras hemsida (csicasasnovas.com)

Varm up arena till höger o sjäva tävlingsbanan til vänster, precis bakom banorna så var det sen en lång galoppsträcka till och förbi stallarna.

Havet i bakgrunden, dock ser det nämre ut än va det var.

Iaf, det var riktiga stallar, dvs me vattenkoppar, gött o slippa bära vatten :P Fick frukost och lunch, frukosten bestod av ett glas juice, en kaffe och en croissant. Stadig frukost det där!
Annars gick det väl sådär, några placeringar men njaa..
Jag hade iaf jätte skoj där, hängde me Malin o Veronica. Och Malin hade hand om världens sötaste lilla valp, men imed hon bodde på hotell så fick valpis sova i min lastbil, så mys, vill me ha en nu! Hände sen inte så mycket mera, jag och Malin fortsätter sätta smeknamn på alla, men det va väl de enda med, haha.

Några ´pics jag tog





Hade för mkt tid över o gjorde knoppar på Chesterfield, det får inte göras om, haha

stallet

nej, duschen nu och sen sängen! Ps. behöver en ny serie att börja följa, tips? säg fleer än en tack ;)
Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0