freakin' hot

jag dööööööööööööööör va varmt det är! har gått runt som en pöl hela dagen, inte fräscht. Blä. Ännu mysigare när de svettiga hästarna har torkat av sig på en och sen klippa lite ben och öron, har haft extra hår överallt - jättemysigt!

Nu har jag recis packat färdigt my stuff. Imon bär det av mot Finland i Hamina på tävling. 3 hästar, Kirfa, Flicka och Chesterfield.
Färja från Tyskland till Helsinki, 22 timmar. Fy fan va, får hoppas det går bra med djuren.

Nej, dags för sängen nu, ska dessutom börja en timme tidigare imon för det är så jävla varmt så hästarna får lite vila mitt å dagen. En anna komer ju inte hinna me det imed vi ska åka vid 3-tiden. Antar jag kmr ha lite internet-tid på båten, va ska jag annars göra där så länge. Uppdaterar mer då. :)

Laaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0