Busy busy

Fy fan, trodde aldrig denna dagen skulle ta slut, eller egentligen är den inte det heller, måste packa mina saker. Usch va jobbigt...
Iaf, dagen idag har varit fullproppad. Vi var inte klara i sallet på morgonen förren halv 12!! Fast då hade vi haft 2 rundor på skritten och sen lagat en hage o släppt in hästarna som hade rymt ut i gången mellan hagarna. + mocka ganska noga ändå. Sen hann jag sadla upp en häst och toilettera den (klippa öron, mule och ben) och bada en annan häst. Sen följde jag me Frida för o släppa 2 hästar på bete. Va tillbaka vid ca halv 4, som tur va hade Henk badat de häsarna han ridit som ska till tävlingen.
Men det var ändå 2 till o bada + toilettera och sen longera en häst. Vid 18.45 fodrade vi pelletsen, då hade vi knappt börjat packa.. Och egentligen är vi inte klara än, men när klockan nästan var 9 så tyckte jag de fick va nog! Får göra det imon på morgonen istället så får killarna mocka.

Nej, nu får jag nog ta och packa. Hörs efter helgen!
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, de låter ju som att jag har det mycket skönare i skolan faktiskt.. o jag har de inte så skönt nu! haha ;) xx

2011-05-25 @ 23:11:27
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Låter som en helt vanlig dag i Holland ;) Hoppas du har det bra Jennie! Skulle så gärna vilja åka ner och hälsa på men vet inte om det är möjligt med mitt skitsommarschema. Kommer praktiskt taget att bo på Ica. Och nu ska jag stressa iväg dit igen! Ta hand om dig! Puss o kram

2011-05-27 @ 09:39:39
URL: http://josefinetapper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0