Lediiiig

Hej! Idag är det tisdag (för er som missat det) och jag är ledig! Så skönt! Dock är snart dagen över, attans ;)
Har iaf spenderat några timmar med Ulrika och barnen på IKEA. Handlat till lägenheten och lite till lastbilarna, mest den nya und su weiter..
Måste säga att IKEA är nästan bättre utomlands för då har de alltid en svensk affär med svensk mat och godis! Mums!!
Så lite senare blir det skruva ihop möbler och vindrickande! Och organisera och städa mitt rum me kanske, ser ut som 7 svåra år där inne....
 
Precis vart o handlat lite till helgen me. Finally show again! Bär av till Bonheiden i Belgien på torsdag, både Henk o Frida ska rida. + att Malin ska dit, blir nog super trevligt :)
Dessutom är det på sand, kan det bli bättre? Inga broddar, jävligt tur då jag ska ha 5 hästar, hehe.

Nej nu ska jag ner till stallet igen, hämta lite saker o hoppas på att tvätten är klar så jag kan slänga in maskin nr2.
Imon blir det packning och badning av hästarna. Later 'gater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0