mot drammen

God Kväll!
Sitter o avnjuter en pizza nu, åker om en timme mot Norway! Alla hästarna är badade o fixade, endast lindor som ska på. 5 hästar ska nu me + att han ska rida en till åt en norsk ryttare där. Gött, jag som tycker 3 är lagom ;) Har nog och göra iaf.

Har inte haft tid o lägga in bilder, inte ens på datorn. Igår klippte jag en häst på kvällen som var i stort behov av det imed den ska följa me, så var hemma hos ulrika vid halv 11, okej jag hade haft matpaus och vart i affären innan jag var helt klart me hästen, men ändå.
Sen har jag knappt sovit inatt då jag bara har hostat hela tiden. Fyfan. Nu blir det en natt i lastbilen som har såå skönt säte, men somnar nog ändå är ganska trött. Vart fullt upp idag me.
Först mockning, sen följde jag me när Frida o Henk tränade i Eindhoven, tillbaka, lunch, sen packat och badat hästar.

Hörs nästa vecka ngn gång :)
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0