22-11-11

Tjabba tjena hallo!
Inte uppdaterat pa laaange. Men min dator har lite gett upp. "i" och "o" och alla siffror och backspace tagenterna funkar inte. Och vet ni hur jobbigt det ar? For nasta alla ord har antingen i eller o i sig.. Har dock hittat ett skarmtagentbord men det ar anda sjukt jobbigt.. Och nu ar jag i stallet vid den datorn darav inga svesnak bokstaver ni vet..

Har hant ganska mkt roliga saker nu pa sistonde, ska beratta om dem men nu ska jag bege mig hemat. En dusch och en episode. Great he.

Puss o kram, saknar alla dar hemma!!!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

och jag saknar dig! har du varit i toronto ännu? pussssss <3

2011-11-22 @ 22:54:45
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0