Gårdagens inköp

Okej, nu kommer bilder o allt från igår :)

Mobilen ringde 5.20, jobbigt men det var bara o gå upp, sen vid 6 hämtade Lina & Nicklas mig..
image144
Körde iväg mot Lager157 uppe i Gällstad, elr vad det hette ^^ Köpte bara 2 par Frank Dandy trosor där, fanns inget speciellt tycker jag..

Efter det körde vi vidare mot Ullared och Gekås, blev mest små plock som blev inköpt, en tröja + filmer :)
Köpte iaf OC - säsong 1. har velat ha den ett tag men inte haft pengar till o köpa ;P
2 Bring it on filmer. Man blir så glad utav dem, deras danser och så ^^ :D

Sen tröjan då, som jag hade tänkt o ha till leggins, kostade bara 99:- så var ju tvungen o köpa den, typ ;D

Sen var det ju sminkbrostar/svampar, ansiktsmasker o sånt dära smått också, men det har jag ingen bild på, ni vet säkert hur det ser ut ;) :P

Nu hade jag tänkt gå o kolla på den ena Bring it on filmen, såg den andra igårkväll :P Sen träning ikväll, Puss!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

fina köp kusin! ;) jag vill se den andra bring it on- filmen nån gång :P kanske låna? ;) :)
puss,

2008-04-16 @ 17:49:43
URL: http://annihoneys.blogg.se
Postat av: JENNA

gillade tröjan VERYYYYY MUCH! :)

2008-04-16 @ 23:20:36
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: isabelle

jag har den första filmen här hemma :P du får ed på lördag :)
puss.

2008-04-17 @ 16:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0