My hair today.


Så såg mitt hår ut efter jag släppte ner det från knuten imorse. Ganska fint.

Imorse blev jag väckt klockan 7! Lät som det var någon idiot som slog på några trummor utanför fönstret, så jag gick upp för att se vad det var som lät och skrika lite på de som gjorde det. Men det var inte utanför fönstret det "trummades", var en bit ifrån och det trummades inte heller egentligen utan de höll på o riva något vid ån, som är av plåt. Men det behöver de väl inte göra vid 7 på morgonen?! Stängde fönstret och somnade om iaf.

Jag & mamma har vart på stranden idag igen, men vi tröttnade ganska snabbt så kom hem för en liten stund sedan.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska börja redigera bilderna från i söndags, lördagens bilder är äntligen färdiga o ligger uppe på hemsidan nu :)
Jaja, hörs senare, Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0