School.

Precis hemkommen från skolan, har hunnit äta med, men annars nästan precis. Fick inget bra schema, i år heller :( Slutar halv 4 varje dag, så kommer hem vid halv 5, kul! *ironi* Eller vi har ju en sovmorgon, på hela en timme för mig, alltid något.
Sedan har vi praktik varje fredag denna terminen också, men då kommer jag hem ännu senare. Men så är det, smällar man får ta.

Ska strax in till stan och betala lite på resan, sedan ska jag ha min första körlektion! Spännande, får hoppas det går bra :P

Ska se om jag hinner redigera några bilder innan vi kör. Hörs efter! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Ursula

Gud va jobbigt o sluta halv fyra varje dag :/

2008-08-18 @ 17:04:11
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0