3 juli.



                                                                                                                        
Har precis målat några naglar där färgen skavt av och om en timme ska jag ta bussen in till stan för att träffa Sofie, ska fika och så. Sen får vi väl se om vi hittar på något mer :) Måste in till optikern med, ska boka tid till synundersökning så att jag kan skaffa linser sen, på tiden!
Känns som jag borde fixa mig iordning snart, sitter här i bikini, en turkos.

Jaja, bloggar mer när jag kommer hem från stan, oom jag inte hinner slänga upp en dagens outfit innan så får det bli efter :) Ha det så bra i det härliga vädret! :)
Puss.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättesnyggt nagelack och hårspennet va lovley! :)

Puss.

2008-07-03 @ 12:25:32
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: JENNNA

okej, då vet jag det ! :O)

fin bloggen blivit!

2008-07-03 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0