Magnus Uggla mm.

Såå, nu funkar Internet och jag har tid och skriva :)
Börjar med onsdagen, jag och pappa var och såg Magnus Uggla. Mycket bra tycker, jag, faast han hade ju kunnat spela lite fler nyare låtar. Men annars var det bra, kommer kanske upp någon video sen också! :)


Sov inte många timmar sen innan det var dags att gå upp o sen till jobbet. Men var inte så trött ändå, var värre idag när jag sovit mer, haha.
Igår kväll var jag och mamma inne i stan och kollade på festival karnevalen coh åt glass med friterad banan, onyttigt men gott ;D

Nu ska snart kusin vitamin Angelica komma, (som var snäll och gästbloggade igår tack!) så ska vi ut o rida, så detta måste vi fota, haha nejmen :)

Men först ska jag cykla till henne sen vidare till byn för att köpa glass :)
Hörs sen, om internet funkar. Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hihi yeaaaah :D det ska bli fett kul :P :)

pussar! <3333333

2008-07-18 @ 16:15:35
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0