Shopping & Dagens outfit

Nu är jag hemma, men ska strax upp till Hanna, ska rida hennes ponny, herregud! haha ;D nejmen, jag & han överlever nog båda två :)

Har iaf vart i K-stad nu och på H&M, hon var jätte trevlig och prata med! Så nu har jag min praktik plats där till 3:an :) Ska bli kul! :)
Gick inom Lindex för o se om de hade några fina nagellack, blev två från Mavala.

Vilken ska jag testa först? Bilden gör inte färgerna riktigt rättvisa, får ta en bättre bild sen :)

En dagens outfit också:



Linne - H&M
Jeans - Cheap Monday
Tygskor - Walk On
Halsbandet har jag nog fått, månads-stens-hjärta o litet vanligt hjärta :)

Nu ska jag byta om sen upp till Hanna, kolla deras kiiisebarn så ikväll lär ni få se bilder på de små liven! :')
Ha en bra fredag :) Puss!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

ta det rosa :P :)

puss, <33

2008-05-30 @ 14:25:20
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0