Sjösättning

Nu har jag precis ätit en god paj och massa sallad, goott!

Dagen idag började med lite solning på altanen sen lunch. Efter cyklade jag till kusin Angelica där hon tog en hel del foton med min kamera ;D Ni lär få se några här och fler i hennes blogg :)
Vi cyklade sedan hem till mig och åt dundergod blåbär- och jordgubbspaj, sedan cyklade vi en runda, snabbt gick det i nerförsbackarna! Haha..

Följde sen med pappa för att sjösätta båten, hade tänkt ha med mig kameran o ta några fina foton när vi körde till hamnen, men glömde den. Körde iaf nästan hela vägen från hamnen i stan till Matvik :) Sedan övningskörde jag samma sträcka - fast på land ;)

Bilder från förra året.

Haha, mitt minne är inte det bästa, kollade på bloggkoll och läste andra bloggar och tänkte skrev jag färdigt inlägget ? Haha, självklart inte.. Så nu ska jag posta det så ni får chans o läsa, haha ^^
Puss!


Kommentarer
Postat av: jenna

haha, nej precis, bättre man gör nått, typ läser, spelar kort ellerr nått :P

2008-05-31 @ 21:26:41
URL: http://guccime.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

fiiina bilder! :)

puss,

2008-06-01 @ 17:59:29
URL: http://annihoneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0