1,2,3 do you like the picture(s)?




Oredigerad. Lite redigerad. Lek-kladd redigerad.

Vissa kanske tycker att bilden blev katastrof. Men jag tycker den är lite häftig, häftiga effekter. Tycker ni om den ?

Annars har jag inte gjort mycket idag, kollat på när Emma tävlade, mockat åt Ballerina, slappat och pluggat ytterst lite. Borde ta tag i det och det ska jag göra alldeles strax. Efter jag tvättat bort ansiktsmasken & duschat. Sen ska jag se Ensam mamma söker också, äh, provet imon löser sig nog :)
Puss.

Glöm inte bilden, som sagt. ;D

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

shit jennie! bilde/rna var skitsnygga! ::D:D:D::D:D:D:D::D:D

puss <3

2008-11-02 @ 19:21:24
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0