Dagen.

Hemma igen efter dagens utflykt.
Började med att jag skulle ta tåget till Sölvesborg sedan skulle Lina hämta upp mig därsen skulle vi hämta Josse & Sara i Bromölla. Men mitt tåg var inställt, andra gången på mindre än en vecka! Hur lyckas de?!
Iaf SWEdala Outlet, är man ute efter jeans ska man åka dit för de hade jätte många märkesjenas billigt. Men annars fanns det inte så mycket där tycker jag.

Vi körde vidare till Nova Lund sen iaf, där köptes det lite. Och jag fattar inte hur senil man kan bli! Glömde visa mina klubbkort på både H&M och Vero Moda. Inte första gången heller, de borde fråga efter klubbkort när man ska betala ju..

Jaja, bilder kommer antingen ikväll eller imon. :)
Nu ska jag kolla lite på datorn sedan läsa igenom texter till ett Svenska prov vi har imon. Puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ha en fin kvälL!

2008-10-01 @ 19:29:29
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0