Ljus.


Bild från igår.
Kanske ska ta och tända ljus och köra på lite avslappning, tror jag ska göra det. Behöver det nu känner jag.
Blir irriterad när saker inte gå som jag vill at det ska gå, blääh.

Iaf så ska ska jag till stan imorgon, gå runt lite med Angelica sedan ska jag ha körlektion, sen inom banken och fixa och tillsist hem. Sen efter det stallet, fullt upp, ska försöka hinna andas med :)

Angelica jag cyklar hemmifrån vid typ 5 över, så du kan väl komma upp till the big väg, haha. Ringer om det är dåligt väder så kanske mamma kan skjutsa oss. Annars om du vill ngt får du ringa.
Hatar att inte ha pengar på mobilen, känner sig förlamad, den hjälper inte så mycket då tycker jag. Måste fixa det imon!

Hörs någon gång imon folk! :) Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

det var skoj! :) måste göras om (fast med mer tid)!

puss kusin <333

2008-10-27 @ 16:10:06
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Jennie

härlig höststämning i bloggen :)

2008-10-27 @ 18:32:17
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0