16 september.

Igår blev det inte mycket bloggande, direkt när jag kom hem gick jag o la mig i soffan framför tv'n sen gick jag och la mig vid 8. Hade lite feber då och frös som en liten gris, eller något ^^ Men idag är jag bättre iaf :) Är "bara" lite förkyld + ont i halsen, men det överlever jag :)

Precis haft Fotofrafisk Bild A nu, framkallade foton. Va skoj! Men imed jag sabbade vår filmrulle förra gången så fick vi framkalla vår lärares foton. Men de blev bra!

Slutar vid halv 1 idag, såå skönt! Sen när mamma kommer hem ska vi upp till Börjes i Tingsryd, köpa ridbyxor bland annat. Ska nog övningsköra upp, om jag orkar och det går bra, haha. För i söndags gick det uselt! Usch.
Blir nog inte mycket bloggande sen idag heller, har prov imon som jag knappt börjat plugga på :/

Puss.

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, vi såg dig när du övningskörde i söndags :P eller mamma gjorde, jag hann bara se bilen :)

2008-09-16 @ 10:09:04
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0