Avi.

Har precis kommit hem nu. Så sköönt! Brukar annars inte vara hemma färrns vid halv 5. Men har hål innan sista lektionen så frågade den läraren om vi inte kunde få hemuppgifter istället, som vi fick.
Så jag kom hem 3 timmar innan jag brukar :D

Och nu när jag kom hem hade jag fått ett avi från Posten, så nu måste jag cykla ner till byn igen. Jaja :) Är säkert mina foton som kommit. Så när jag kommer hem ska jag fixa med dem och göra lite olika läxor.
Sen ska jag nog träna ikväll. Fullt upp med andra ord idag ;P

Ska läsa lite bloggar nu innan jag cyklar ner till byn igen. Puss.


Två bilder på Hanna & Ballerina från förra helgen :)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

mkt o göra :P :)

fina bilder kusin!!

puss <3<3

2008-09-08 @ 16:53:08
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0