Dagen.

Precis kollat på Top Model, Anya är min favorit! Hennes bilder är super snygga. Gillade särskilt bilden när hon fotades för 7Up.

dålig kvalitet, men snygg bild :)

Vart en sväng hos kusinerna innan idag, de var utelåsta och snäll som jag är låste jag upp till dem. Sen fastnade jag där, förhörde Bella på biologi och pratade kameror med Angelica, jag är effektiv ;D

Ska läsa lite i körkortsboken nu, läxa tills imon i den, men som vanligt hinner jag inte göra allt så får nöja mig med att bara läsa.
För övrigt har jag ap-många bilder att fixa från förra helgen, när ska jag hinna?

Imon ska alla 3'or spela brännboll, fast verkade som typ häldten av vår klass skulle vara sjuka. Så får se om det blir något spel.
Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

hon är bra :)

tack för att du kom, det var trevligt!! :)

pusspuss <3

2008-09-25 @ 09:38:12
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0