Stress

God Morgon.

Skulle kolla när bussen som går härifrån går, men datorn ville inte öpnna busstabellerna. Tänkte ta bussen till byn (ca 3 km, haha) istället för att cykla till stationen o ha cykeln där sen. Ska nämligen på teorilektion direkt efter skolan sen när jag ska hem ikväll orkar jag inte cykla.
Så är liite stressad nu och ändå sitter jag här och skriver. Måste nog gå om 5-10 minuter o håret måste plattas.

Grattis till mina kusiner med som båda kom med i landslaget, junior och senior! :)

Måste stressa vidare. Puss.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

tack jennie, du är världens bästa kusin <3

2008-09-04 @ 15:05:41
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Hanna

FAAAN COOLT :O Grattis på er

2008-09-04 @ 15:45:59
Postat av: Emelie

sv: aaa jag fattar vad du menar :) jag tycker kalendrarna är bra, fast jag inte haft den länge, och billigt :)

2008-09-04 @ 16:18:07
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0