Svammel.

Usch, sitter i skolan nu, rättskunskap. Efter är det projektarbete dvs UF-företaget..
På fotografisk bild så framkallade vi foton vi tog förra gången. Jag sabbade vår film, haha! satte i en grej på fel håll, tydligen. Men jaja, nu vet du det Lina-Stina ;) + att vi fick läxa inlämnings uppgift i Psykologin, så nu vet du det med :b

I tisdags red jag, här hoppar vi bland dagarna ;) Men jag Hanna, Marie och Emma fixade i ordning hästarna, sen ser jag att Ballerina trampat av sig sin sko, så det blev ingen ridning på henne, men hon passade iaf på att äta upp hästgodiset jag lagt i min ridhjälm, haha!
Så jag red Pigall, första gången, unghäst, ponny. Men det gick bra, väldigt annorlunda mot Ballerina som har större steg och längre hals.  Red i nog världens skönaste dressyrsadel, den ska jag använda på Ballerina ofta.

Gammal bild på Pigall & Ballerina, som jag hade här i skolan.
Oj fult klonad ser jag nu med, men som sagt den är gammal ;)

Jaja, kanske ska ta och göra det jag egentligen ska göra, uppgifter i rättskunskapen. usch..
Teori sen efter skolan, så hörs när jag är hemma sen.
Kram.

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

gud va fin bild :)

pusspuss <3

2008-09-12 @ 15:03:03
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0