Kärlek i bilder och text.

Shit vad vårt Internet är segt!

Iaf så har jag precis skickat iväg beställnings foton på framkallning. Sa till mig själv att jag inte fick göra något annat än det förrän jag var färdig. Tog sin lilla tid med att kontrollera rätt storlekar och vilka bilder som skulle framkallas.

Haha, hästarna var roliga idag. Ballerina hade tappat sin grimma så jag gick och letade efter den med Pigall hack i häl! Var jag för långt fram travade han i fatt mig, knashäst.
Sen red jag en liten runda, Ballerina var ganska pigg och tittig.

Efter ridturen och jag kommit in så kommer det en Kanada gås i hagen och Ballerina travar fram och är nyfiken sen när hon är närma den så tvärvänder hon och galloperar iväg sen kommer både Ballerina och Pigall mot den, och jagar iväg den. Haha såg ganska kul ut och den var ju inte liten heller ^^

Sen är Ballerina kär i Scorpan just nu också.
Haha, det var så roligt. De stog och nosade på varandra när jag borstade henne så slutade jag och kollade på dem och sa "Är ni käära?" Så slutade de kolla på varandra och Scorpan började äta och Ballerina kollade bort. HAHA! Lite kul ^^

Ballerina vill nosa på sin kärlek, Scorpan vill mest leka. (dock gäspar han här men bet sedan tag i hennes grimma ^^)

Gjorde en inbakad fläta på Pigall

Visst blev han fin ? :D

Puss!

Alla bilder är tagna med mobilkamera därför är de som de är.

Kommentarer
Postat av: JENNA

hah jaa jag ska se om jag får tid för det :)

söt fläta du gjort! :D

2008-09-03 @ 11:33:09
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

fina bilder kusin :) skitnice fläta måste jag säga :D vi måste rida snart!!!! ;P :)

puuuuuss <3

2008-09-03 @ 16:50:37
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0