På turné.

Heej!
Idag har jag och mamma flängt runt, Kristianstad och shoppat lite, tjabbade om min kamera på onoff osv. Har haft en prick på spegeln i min stora kamera och är ganska jobbigt att behöva redigera bort den när den är ivägen så skulle lämna in den och se va de sa.
Massa krångel i början, skulle skicka iväg den och betala 400:- för att inte få det fixat osv mm. Trött man blir på det men sen frågade vi en annan också som blåste väck det! TACK! Så nu äntligen är pricken/dammkornet borta :)

Håller på att ta sönder mammas par gamla jeans som ska bli shorts nu. Kan visa när de är färdiga hur jag gjorde :)

Nu ska vi snart äta grillat! Gooott.
Hörs kanske sen, hey!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

haha va det bara lite damm ;) tur att det är borta nu i alla fall!! ses kanske imorgon :) PUSS

2009-04-04 @ 19:53:03
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Jo, dom har ju bestämt att revyn ska sättas upp här :P Så dom fortsätter väl kanske inte att leta då :) Jag hittade föresten det på svt.se sen ;P

2009-04-05 @ 12:10:37
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0