Söndag

God Dagens!
Förkyld och grejer, fortfarande. Inte skoj o va sjuk inte..

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Fotat lite, slappat, vart ute och gått mm.
Sitter med ett projekt nu, göra om mammas gamla jeans till ett par shorts - till mig :) Det blir nog bra, när de är färdiga. Ska ta och fota lite till sen, till min fotouppgift. Tror jag har kommit på nu, visar när jag bestämt mig och lämnat in, så typ på onsdag/torsdag chansar jag på :)

Imon hade jag dessutom tänkt fota en klubbtävling, hoppning. Första för i år! Så får hoppas på det blir fint väder så de är ute :)

Kisss

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

krya på dig kära kusin <3

2009-04-12 @ 18:38:44
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0