Feeling hot hot hot

Det här med att blogga verkar inte vara min starka sida.. Blir bara lite snabbt nu då klockan är mycket, började tidigt idag och ska börja lika tidigt imon. 05.30 Har vart över 35 grader idag, både skönt och jobbigt. Jag har det bra som kan sitta i skuggan med Alwin, medans de andra får rida och svettas i solen, haha :)

Iaf så slutade vi lite tidigare idag så vi åkte till stranden, Alwin följde såklart med, han älskar att bada! Har foton på stranden sen förra gången också, för tror jag fortfarande inte visat dem?
Skönt var det iaf att bada o svalka sig!
Efer det var det hem och fodra, vidare och handla mat, sedan laga mat och diska, fy vad effektiv jag har vart idag!

Nu ska jag duscha och sen sova. Får se om jag får mer tid imon eller i helgen, är nämligen tävling också. Ja, vi får se helt enkelt :) Kram!

Kommentarer
Postat av: aaa

2009-08-20 @ 08:47:34
Postat av: ANGELICA

oj råkade visst skicka tomt inlägg från 'aaa' hahha :P



härligt att det är härligt väder hos er för här är det inte såå himla fint.. ska nog bli hyffsat idag och kanske i helgen men man börja känna att det är lite kallare och hösten börjar komma.. :/ jaja. men det blir rätt mysigt det me :)



ha det så bra kusin vitamin!

tänker på dig och saknar dig i massor <3



PUSSAR <3

2009-08-20 @ 08:49:41
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0