Måndag, lite snabbt

Liten o snabb uppdatering. Uppdaterar om helgen i Belgien imon, för jag är ledig då, ka bli så jävla skönt rent ut sagt! Sooova! Jobbar något grymt mycket nu, är för lite folk här. Kommer iaf 2 svenska tjejer till i augusti ska bli kul :)

Jag ska strax hoppa in i duschen sen ska jag och Lisa bege oss till Walkensvard för tivoli osv, hoppas på att det blir kul! Var där vi var förra lördagen när vi var ute, innan vi hamnade i Belgien då, haha!

Lisas föräldrar är påväg ner hir nu med hennes häst bl.a, och kläder mm till mig, skönt har knappt ngr kläder här tycker jag :P Kanske ska köra in till Veldhoven eller Eindhoven imon fr lite shopping, får se om jag gör det själv..
Jaja, uppdaterar som sagt mer imon då, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0