Onsdag

Blir lite dålig uppdatering emellan åt.. Men ja.
I söndags somnade både jag och Lisa frmför filmen, sov sen nästan hela tiden till 2-tiden då de kom hem, sen bytte vi hus och sovplats, till våra egna rum och sängar..

I måndags körde jag ännu en gång till Düsseldorfs flygplats för att hämta Henks groom (hästskötare) han ska ha nu i 3-4veckor framåt i Portugal..

Och idag lämnade jag henne på en flygplats i Bryssel, himla körande. Men det är ganska kul, dock jobbigt att köra så långt på motorväg..
Haha, körde fel gjorde jag också, är inte så lätt när man ska hem och det är 5-filigt, tillslut hamnar man någonstans där man inte ska vara, men hittade och körde rätt sen iaf :P

Nu ska jag och Lisa köra iväg o handla mat, känns som man handlar mat vare dag.. Men jaja, man kommer härifrån lite och det är ganska skönt o inte vara på samma ställe hela tiden :)

Hoppas allt är bra hemma, och hur är vädret?
Här är det dubbelt så lite till skillnad från förra veckan, 15 grader och regn till o från, så trkigt och kallt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, det är typ samma väder här hemma :/ Fast inte riktigt så kallt.. 18 grader kanske :)

2009-07-08 @ 19:44:09
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Hanna

får man fråga hur galen du är när du kör bil där nere i 5 filer om man gämför med här hemma när det är en ? ;) xD hahaha

2009-07-08 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0