Sammanfattning av helgen i Belgien

Så nu har jag tid att skriva lite om Belgien.

Lite lättare att förstå om man vet på ett ungefär var vi var, kanske ? Jag tycker iaf det ;)
Bor vid den blå pluppen och var på tävling vid den röda pluppen, Moorsele.

Körde dit i torsdags eftemiddag, nästan 2 timmar efter vi sagt, haha! Jaja, vi kom fram och Lisa och Frida fixade med hästarna och jag passade Alwin, var super fint och skönt väder! Gick i linne och kjol till 9-tiden på kvällen, skönt med värme.
Sen på natten blev det ett sånt jävla åskväder, regnade, åskade och blixtrade, slog om helt. Så från att har varit varmt och skönt blev det kallt och blåsigt.

Sen under fredag till söndag passade jag då Alwin, såklart, lekte med han, gick osv osv. Himla skönt att komma iväg på tävling och bara lulla omkring med honom och ta det ganska lugnt..

På lördags kvälln sen var vi i baren, skulle vara "party", som det faktiskt stog, men var ju inte så himla mycket folk där och ingen bra musik, men jaa, det fick gå. Pratade med några från brasilien som stog i samma stall, jaa hände inte så mycket som sagt.

Körde sen hem på söndags kvällen o var hemma lite innan 10. Trött! Och ännu tröttare igår, var jag ch Lisa på 24 boxar, tufft!

Bilder från helgen:

stallet vi var i

Lisa fixar

medans jag sitter på stolen bakom vagnen och underhåller Alwin.

En av hästarna som var med var lite trött :)

Nu ska jag se om min tvätt är färdig sen ska jag ut och sätta mig med en tidning. Lisas föräldrar kom imorse o mamma hade packat ite mer kläder och godis & idningar till mig, himla bra :P
Kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha jaa ;P är man trött så är man :D haha!

Va kul att få se lite bilder :P

Saknar dig jännij! Läste på din kusins blogg att du kommer hem till jul :D Då är du min minst en dag! ;p haha <3

2009-07-22 @ 22:20:30
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0