6 timmar kvar i Sverige.

Har fortfarande inte fattat att jag ska iväg, men det lär jag säkert göra på flyget eller imon när allt börjar. Det blir säkert skit bra iaf!

Har lagt fram alla saker jag ska ha med mig men får gå och packa ner dem nu o se så jag inte får för mycket vikt. Får ju bara ha 15 kg, vet egentligen inte hur jag ska klara mig men det får ju gå helt enkelt, har ju inte så mycket val om jag inte vill betala övervikt, och det skippar jag gärna :)

Antar att jag kommer få några nya läsare då jag ska "avslöja" min blogg nu, vissa har vetat om att jag haft den, andra inte :b Hejhej på alla nya som gamla iaf! :)

Bloggar nog någon mer gång innan vi åker till flyget :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hej jennie! ^^



Usch :/ är du fortfarande förkyld?

2009-06-23 @ 20:44:00
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0