Midsommar på Öland

Kom hem igår kväll efter irat midsommar på Öland. Riktigt trevligt har det vart. Dock lite kallt på kvällarna och nätterna, sova i tält är ingen höjdare när det är så kallt.
Min röst hade jag nog glömt hemma, herregud som jag lät! Haha, har kraxat hela helgen och alla har bara skrattat och mobbat mig. Jajam är lite bättre nu, fast har blivit förkyld nu också, toppen !
Jaja, det var kul iaf. Skönt att vi körde hem igår istället för idag.  Hade blivit alldeles för stressigt för mig annars..

Rap das armas - lucana video edit är nog den låten man hört mest under helgen.

Idag sa jag tvätta och städa bilen, packa osv. Imon flyttar jag ju till Holland på obestmd tid. Har fortfarande inte fattat att jag ska flytta härifrån och till ett annat land och lär väl inte fattade det förrän jag sitter där själv på flyget.. Men det blir nog bra och kul tror jag :)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mera. Hörs kanske senare, annars imon. Flyger inte förrens på kvällen. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Ja det var verkligen skitkul där :P

Det kommer gå bra i Holland! :)

2009-06-21 @ 16:29:10
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0