Torsdag, en helt vanlig torsdag.

Statistiken höjdes ganska bra när Angelica länkade mig i sin blogg :) Skoj, får väl se om någon stannar kvar här.

Har kollat lite på Valkyria, men trodde den skulle vara bättre så får kolla färdigt den en annan gång istället. Blev så trött så ska strax krypa ner i sängen.

Annars idag, skolan jätte slapp. Men skönt med sånna dagar med ((: Sen hem och rida, mocka tre boxar, är jag inte snäll så säg ;) & sen bara slapp efter det.

Imorgon blir det praktik, like always, sen fest och utgång är tanken :) Skoj! Så hinner nog inte med någon uppdatering imon, beror på hur stressigt jag har det mellan. Men förmodligen stressigt, brukar bli så.
Och är det bara jag och Sofie som har världens problem med att välja kläder ?! Haha.

Nej, God natt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0