18november

Söndag: Blev fest som sagt i Kupke i söndags. Dansade järnet som förra gången vi var där. Denna gågen med Robert Whitaker o hans vän Barry. Och han mådde tydligen inte så bra i måndgas, Barry alltså. Haha! (Rob kom precis in, som gubben i lådan o började prata. Hans ex Kate ska börja jobba här o de hade vart ute o ätit. Kan ju säga att jag skrev detta efter han gått, hade ju blivit lite jobbigt att förklara, för han kollade nämligen vad ag hade uppe på datorskärmen, bbloggen o facebook! That's life ;)
Jaja, det ag skulle få sagt var att han sa att Barry inte hade gjort mycket i måndags, släppt ut några hästar i hagen tydligen..)

Chris o jag påväg till Kupke.

Måndags: Japp, jobb efter cirka 3-4 timmars sömn. Upp o mocka, äta frukost vid 10 och sen gick jag o la mig igen i 2 timmar. Alwin hade sovit hos sin farmor så han hade jag inte heller hand om. Men skönt för mig att få de där 2 timmarna extra. Sen flöt den dagen på som vanligt.

Tisdags: Tjaa, hände  nog inget speciellt. Vi handlade på kvällen. Haha!

Idag: Jag o Frida åkte o tittade på hästar i Asten sen begav vi oss till en barnaffär vid IKEA, och en gick vi in på IKEA o köpte upp deras svenska mat! Så jäkla bra att man kan köpa svensk mat på IKEA :D Köpte skumtomtar, sofie ;) woohoo, haha

O imon ska vi se New Moon på bio! yeees!
Hörs en annan gång.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

låeter nice :D ska med kolla new moon fast inte imon..... ;) men ha det gött <33333333333333333333333333333333 MISS U

2009-11-18 @ 23:38:46
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Haha! Vilken lyx att dom finns där nere med ;D Min låda har tagit slut ;/

Men vilken helg kan jag kommer ner då? :) Jag och Robin åker nog till Gbg 18-20 december, men annars är jag helt ledig. Så du kan bestämma :) <3

2009-11-19 @ 18:43:24
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0