12 november

Det går bara sämre och sämre för mig att blogga. Vet inte riktigt varför jag inte uppdaterar så ofta men har varken ork elr lust. Men ska försöka bättra mig, både för er och min skull. Kul att kolla tillbaka senare i livet ju :)

Men ja, sen i söndags har det nog inte hänt allt för mycket. Eller jaa, vi var ute i Asten i söndags! Jag, Chris (Christine alltså) och Frida. Det var kul =)
Kvällens samtalsämne: Om Christine hade bh eller inte på sig.
Hur många som frågade: ca halva stället.
Hur många som tog saken i egna händer o kände efter (Hahaha!!): 1 st
Så himla kul var det. O han som tog saken i egna händer, det trodde jag faktiskt inte att han skulle göra. Men kul var det, haha!

Jag o Chris i söndags.

Chris & Frida

Annars flyter livet på som vanligt, som sagt. Precis gjort o ätit kycklingsallad, gooott! Innan idag har jag o Alwin vart på lekplatsen. Jaa, det är väl det stora som hänt idag. haha!

Är tävling i Roggel på lördag, så blir kanske en runda dit o kolla. Sen är det tänkt att vi ska ut på kvällen. Bloggar mer om det senare i veckan/ibörjan av nästa vecka.

Puss.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

haha kul det du skrev om hennes bh :P haha. snart fyller ju jag årrrrrr ;) 18 181818181818. vilka dagar är det du är hemma i jul nu igen? =) MISSSSSSSSSSSSS UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU <3

2009-11-12 @ 22:12:42
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0