söndagkväll tills idag

Känns som detta kommer bli ett ganska långt inlägg, men det är ju bra tycker jag :))

Börjar i söndags kväll, för dagen skrev jag om i inlägget under. Vi gjorde oss iordning sen gick vi in till Frida där vi hade svensk förfest på rosa champagne som Henk vunnit någon gång. Iaf, två svenska tjejer kom också, de var här och provade hästar. Så vid 10-halv 11 tiden satte vi oss i bilen och körde mot Asten. Hade himla skoj, lite mer blandat folk och inte bara 16-åringar som det typ var sist jag o Maja var där.


Måndag. Upp vid lite innan 8, mocka, frukost, passa Alwin. Sen följde jag med Maja till Eindhoven, igen. Haha. Nya sysslan när man är ledig (läs Maja & Josse)  åka in till Eindhoven med mig o Alwin ;D Jaa, blev lite köpt denna gången med, bara svarta saker, haha..


Diadem o klocka, + svart nagellack :) Från några affärer i Eindhoven..

Igår var en helt vanlig dag, mockning, frukost, passa alwin, äta, duscha, sova - typ.
& idag typ samma fast Alwin är på kalas hos sin halvbror nu så har slutat tidigare, skönt :)

Fått jacka o tröja av Frida med förresten, elr ja från företaget :) Svart både hoodie och jacka, från Horze :) Visar en annan gång :)

Nu ska jag ut o kolla om de har hämtat ponnyn än, annars går jag in igen. Riktig höst idag, kallt men fint :)
Kram!

PS.1. Jag har bokat hemresa över julen, 23-28 december :) Alltså kan jag bokas den 25-28 ^^
PS.2. Jag skulle vilja ha en ny header, någon som vill fixa och trixa? DS.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

jag och isabelle bokar dig någon dag av dina lediga! vet ej dag och tid ännu men återkommer med det. vi hörs. mvh Angelica Olsson.



hahaha ;D snygga inköp, älskar klockan :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D and i miss u <3 PUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSs

2009-10-14 @ 19:01:16
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Jag är ledig 26,27 & 28 om du vill hitta på något då :D

+ jättefina grejer! (: som vanligt (;

2009-10-14 @ 22:05:01
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Du får inte glömma mig och ballerina när du kommer hem ;) du bara shoppar och shoppar , snyggt iaf :P

2009-10-15 @ 08:10:41
Postat av: Sofie

Ja det låter superbra :P

När ska jag komma ner till dig föresten? :)) <3

2009-10-15 @ 20:53:34
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jadu, efter den 20 november och lite innan jul? :) Sen spelar det inte så stor roll :)) <3

2009-10-17 @ 00:02:58
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0