update

Tjaa!
Tänkte skriva lite om de senaste dagarna, mest så att jag kan gå tillbaka och minnas. Det är därför jag bloggar och för att ni där hemma ska få reda på vad jag hittar på :)

Som sagt stack jag och Hanna till Eindhoven i onsdags, lite shopping. Blev ett par nya skor, halsband o örhängen. Visar en annan gång då jag har foton.
I torsdags var det jobb för mig som vanligt. Hanna red 2 hästar, air jordan o nikita. Sen körde vi till Asten o kollade när de tränade. På kvällen var det avskedsmiddag för Maja sen utgång i Eindhoven.
Fredag och Maja o Hanna skulle hem, stressigt, men det löste sig o de kom med iaf!

Idag ar jag o Alwin vart i Roggel o kollat när Frida tävlat och så. Sen var det kö på motorvägen hem, drygt!

Jaja, kortfattat men nu lite bilder.


manmma hade virat in min mobil o sen skrivit telefon.. "nahe?!" hahaha

Alwin kollar strykgärnet

Jag, Kim & Josse i eindhoven efter middagen.

Hanna, jag & Maja!

2 roliga kommentarer måste jag skriva ner med!
I torsdag natt när vi kör hem från Einhoven.
Josse: Men KÖR då!!
Jag: Men du sitter ju på växlingen!

Hanna sitter och kollar när de rider i ridhuset.
Detta är ju bättre än att kolla på film.

Nu ska jag läsa twilight (tack angelica)
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

fina bilder kusin och jag ser att du har ringen på dig som du fick av oss i födelsepresent :) hoppas du gillar böckerna, bella älskar dom!! hehe. vad menar din mamma med telefon och det? :P haha PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3 miss u muuuuuuuuuch

2009-11-01 @ 12:31:54
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Fick du en mobil i present? :P

Haha, kul kommentarer ^^ Du föresten, vilken helg var det josse fyller år? :) Får jag komma ner helgen efter det isf? :P <3

2009-11-01 @ 14:31:31
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0