Shoppat från Horze

Har precis gått och lagt Alwin och nu håller jag på och gör mat, är hungrig! Gör samma som jag gjorde för några dagar sen, lax och potatis med Creme fraich som sås, gott!

Jag och Maja (o alwin) var i Eindhoven och shoppade lite i tisdags eftermiddag så tänkte visa vad jag köpte men kamera sladden ligger i lägenheten och jag befinner mig i Fridas hus. Så får bli imon eller senare i helgen.

Men detta är vad jag beställt (och redan fått, snabb leverans!) från Horze katalogen :) Den gråa stickade är himla mysig.



Nej, nu får maten bli färdig. See yaa!
Kram

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

snygga köp :) koftan ser mysmysig ut!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSAR <3

2009-10-01 @ 20:43:42
URL: http://annihoneys.devote.se
Postat av: Sofie

Mm, mysiga höstkläder :) Finfint!

2009-10-03 @ 22:27:39
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0