tisdag

Tjollahopp! Håret blev helt okej igår, syns inte jätte stor skillnad, men utväxten är iaf inte lika mörk, slänger nog i en till senare idag:)

Just nu sitter jag med en chokladmask i ansiktet, känner redan hur den börjar stelna. Luktar gott gör det iaf, undra om man kan äta utav den ?

söt va ?! ;D

Iaf är ag leeedig idag :D Vaknade vid 10-tiden, kollade runt på datorn, gjorde brakfrukost och kollade på film på datorn, Into the blue. Och efter att ha sett den har jag slängt i tvätt i tvättmaskinen och börjat röjja på mitt rum, fattar inte hur det alltid lyckas bli så stökigt!


Fick paket igår också, hit skickat från mamma som inte fick öppnas förrens på fredag då jag fyller år. Kul!

Nu ska jag plocka lite till här inne innan jag tvättar av chokladen och fortsätter städa. Bloggar senare, har massor att berätta!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

spännande med packet :D + att jag tycker du är jättehet i det kladdet i ansiktet ;D <33333333333333333333

2009-10-20 @ 18:53:20
URL: http://annihoneys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0