Onsdag

God Morgon
Kom på den ultimata idén igår ;) haha! Är ledig idag på morgonen och imon på eftermiddagen, skit bra tycker jag, så slipper jag att göra ingenting idag, är för drygt :)

Jobbar i stallet denna veckan, för Frida o Alwin åkte hem till Sverige i måndags.. Så jag går runt och fixar lite med allt möjligt. Red gjorde jag igår med! Herregud vad längesen det var. Känns lite i kroppen idag kan jag säga, hha :D Så efer dessa dagarna kommer jg nog ha hyfsad träningsvärk ^^


Igår bestod min och Majas kväll av detta: Grönsaker med dipp och ostar framför tv'n :)


Nu ska jag strax gå och äta frukost sen byta om och ner och hjälpa till med hästarna.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va gott! :D

2009-09-02 @ 15:42:40
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Marie

Fans det någon snäll Ballerinahäst???? eller sådana finns inte där:)

2009-09-03 @ 17:14:46
Postat av: Jennie

Jadå, fast inte liiika snälla som Ballerina, hon är speciell :D Men de var snälla de jag red :)

2009-09-04 @ 22:55:43
URL: http://jensis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0