Saturday

God Kväll!
Precis ätit lite. Sitter och kollar på MTV och funderar på vad jag ska göra näst.. Finns massor att göra, som diska o tvätta - himla skoj ju, en lördag kväll dessutom, haha.. Skriva lista på vad mina föräldrar ska ha med sig ner till mig när de kommer om två veckor.. Jaa osv ..

Är helt själv nu, Maja befinner sig någonstans påvägen till Ukraina, får hoppas det går bra för henne :)

Nej, får väl ta tag i mitt liv och göra något nu, lir nog att kolla på film sen iaf :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja föresten, nu när jag för en gångs skull kommer ihåg det ^^ Dina föräldrar har inte hittat ett vitt armband i er gröna bil? Du vet det jag fick av tojja i studentpresent? Jag hittar det verkligen inte :S o sist jag hade det var när vi skulle åka till Öland... I know, jag är duktig på att tappa bort grejer ;P

2009-09-06 @ 20:09:24
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0