Hemma i Sverige, underbart!

Hej mina kära vänner!
Sitter i mitt rum, i Sverige! Wohoo! Så skönt o bara göra det man känner för om dagarna :)
Kom i måndags kväll till Växjö flygplats.

I tisdags var jag först hos optikern, gick en runda på stan också. Kul att H&M kommit till Karlshamn, fin o fräsch butik! Annars var Karlshamn som vanligt, gick supersnabbt o gå igenom alla affärerna.
Körde sen direkt hem till morfar, han flyttar in i huset så hjälpte till lite, ytterst lite, men bättre än inget. Himla fint blev det!
Körde inom farmor en sväng med när jag var påväg, lika bra o göra det när man ändå har tid. Sen upp till Hanna o rida underbara Ballerina. Sådär kravlöst, skönt! Kunde inte släppa hästarna en dag ;) Pratade i evigheter, eller jaa, var väl mest min mun som gick i ett. Haha!

Igår var jag och mammi i Kristianstad, lite shopping. Jeans, klänning, tröja o sen en t-shirt till Alwin-palwin. Sen lite smått som smink osv. Satt på uteservering och åt, solen värmde, så himla skönt!
På kvällen körde jag till Lina-stina, såg hennes lägenhet o pratade i timmar.

Idag har jag vart o solat sen vart o handlat med mammi. Sallad osv till imon. Grillning o förfest med fina tjejer hos mig :)
& snart kommer sofie :D
Sen ikväll blir det att träffa Majis o Lisa, fullt upp! ;)

Dessutom, har ni hört ? Vulkanuutbrott på Island så inga flyg från och till Sverige går just nu. Vem vet, kanske blir längre vistelse i Sverige än tänkt då.

Bilder kommer, glömde sladden i Holland. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Woho, det hoppas vi på! :D

2010-04-15 @ 21:12:12
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nej va hemskt :( han som var så söt...

2010-04-18 @ 08:50:59
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0