I'm an excellent driver

Sitter o packar till min hemresa. Lika bra att göra det när man har tid, man vet aldrig vad som händer ;) 
På måndag kommer jag hem :D En vecka. Underbart!
Ska ta hem lite tjocka tröjor osv. Sen måste jag ha med mig vanliga kläder, festkläder (för vi går väl ut en dag iaf sofie ? ;)) + presenter till jacob o morfar. 10 kg, liten resväska. Lycka till Jennie! Känns som jag kommer få ha ganska mycket kläder på mig, proppa jackfickorna med massa grejer med! Synd att man inte kunde ha 2 par skor på sig...

Igår köre vi till Lummen, for some party, you know ;) Jag körde utmärkt i Kate's högerstyrda bil! Snabbt stopp innan på McDonalds för lite mat sen hit the road again. Hög musik, fulla o glada, utom jag då såklart!
Först showbaren för o möta upp bl.a. Cecile, sen vidare till Afrit 26, en pub. Trevligt :)


Nu väntar jag på mat. Cottage pie. Kate är kock. Jag är diskare.

Imorgon ska jag grooma, liten tävling. 4 hästar. Blir nog bra :) Kul iaf med variation, sånt gillar jag! :P
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja minst en kväll ska vi ut! ;D Haha. Jag tycker vi kan ta en grillkväll med, det är jag sjukt sugen på :P <3

2010-04-11 @ 13:14:20
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du ja!

2010-04-14 @ 13:20:28
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0