Rubrik saknas

Om 5 timmar sitter jag på flyget ner till Holland igen :) Känns som jag vart hemma i evigheter, haha..
Mycket verkar ha hänt där nere och ganska mycket har hänt här med :)

Denna veckan har jag o Sofie vart ute o gått en hel del. Jag och Doris har med varit ute o gått, lilla sötsaken!
Träffat Maja, Zandra & Lisa igen. Träffat kusinerna och Josse. Osv osv osv. .

Ska städa och packa det sista nu sen göra mig iordning, nästa gång vi hörs är jag i Holland och då kommer det bilder från veckan :) Puss.


Kommentarer
Postat av: Mademoiselle N R

Hej! Om du har ett par t-slejf pumps i svart lack från Indiska, i storlek 37, så hör gärna av dig (om du kan tänka dig att sälja skorna till mig.:) Må väl, N.

2010-04-28 @ 09:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0