Sex and the city

Sex and the city tittande. Jag i soffan o Kate på sitt rum.

Iaf, ledig igår. Gjorde inte alltför mycket. Kollade på SATC. Sprang en runda också, faktiskt. Ska göra det idag med, om jag kommer upp från soffan.
Idag har jag bara hjälpt till o mocka på morgonen, städade bland halmen med. Sen fick jag ledigt! Hämtade nämligen en ny svensk tjej i fredags kväll, i/på (?) mitt andra hem, Weeze airport.

Tog sitt lilla tag att ta sig dit. Vindrutetorkarna på fridas bil funkade knappt, gick jätte sakta sen stannade dom upp osv. Skulle iaf köra till första macken o se om de kunde hjälpa mig, kunde de såklart inte. Den vita bilens bromsar är pajjade, Kate var iväg på middag = ingen annan bil. Fick ringa till farmor  (Alwins farmor alltså) Så fick jag köra tillbaka till Eindhoven o ta den sen bege mig till Tyskland oh Weeze.

Regnet öser ner för tillfället, blir nog ingen joggingtur då ;) Ikväll blir det Kupke iaf! Som vanligt ;D
Puss

Kommentarer
Postat av: Jossekosse

Jasså? Vadå? Ny brud? Tell me :)

2010-04-05 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0