1a december

Dunderförkyld och har ingen ork till någonting. Helt jävla slut genom att göra ingenting.. Ska snart in till skolan och göra ett prov iaf, tyvärr..
Började plugga lite, men hjärnan hängde inte med så fattar ingenting, skit bra, imed jag ska ha prov i både matten och företagsekonomi nästa vecka.
Prov idag o fredag i engelska b, nationella.
Nästa vecka är det; onsdag nationella i matte c, torsdag kursprov på företagsekonomi a, fredag ännu ett engelska nationellt prov.
Wish me luck.

Jag behöver vara frisk nu.
Nu ska jag äta upp min risifrutti som är helt smaklös. Fixa mig iordning och försöka komma in i bilen som ser ut som ett snömonster med all snö och is på...

Pussis.


Kommentarer
Postat av: Sofie

GOOD LUCK! :)

2010-12-02 @ 00:06:05
URL: http://sofiehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0